Propera presentació del model ”Multipartner-To-Rent” al Col·legi d’Economistes de Catalunya

07/11/2023

El proper 29 de novembre se celebrarà una Taula Rodona sobre “MULTIPARTNER-TO-RENT: Nou model de finançament per a l’habitatge de lloguer”, a l’Auditori del Col·legi d’Economistes de Catalunya.

El Col·legi d’Economistes de Catalunya acollirà el proper 29 de novembre, a les 18 hores, la Taula Rodona on es presentarà el Multipartner-to-Rent, un model adequat per abordar l’habitatge de lloguer assequible, tal i com conclou l’estudi elaborat per la  Càtedra d’Habitatge Digna i Sostenible de la UPF-BSM, en col·laboració amb la Fundació Metropolitan House.

PROGRAMA:

Data: 29 de novembre de 2023

Horari: 18.00 hores

BENVINGUDA.  Sra. Maite Soler Cera – Presidenta de la Comissió d’Economia Social del Col·legi d’Economistes de Catalunya.

TAULA RODONA. Modera el Sr. Ramon Bastida Vialcanet – Economista. Director de la Càtedra d’Habitatge Digna i Sostenible de la UPF-BSM i co-autor de l’estudi.

• Josep Lluis Pellicer –Doctor en Ciències Econòmiques, Llicenciat en Dret, co-autor de l’estudi.
  • Josep Graells –Advocat expert en el sector immobiliari.
  • Mercedes Rodríguez, –Vicepresidenta de Metropolitan House.

CLOENDA. Sr. Miquel Morell Deltell – Vicepresident de la Comissió d’Economistes en Economia Territorial i Urbana i membre de la Junta de Govern del Col·legi d’Economistes de Catalunya.

Per poder assistir a l’acte, que es podrà fer tant de forma presencial a l’Auditori del Col·legi d’Economistes de Catalunya, com de forma telemàtica a través de la Plataforma Zoom, caldrà inscriure’s en els següents enllaços (en funció de la modalitat). Les inscripcions estaran obertes fins a les 23:59h del dia anterior de l’acte.

Formularis d’Inscripció: