Conformement al que disposa l’article 22.2 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSI-CE) vigent, FUNDACIÓN METROPOLITAN HOUSE ha de complir amb l’obligació d’informar sobre les galetes que utilitza i les seves finalitats.

L’usuari pot modificar la configuració personalitzada AQUÍ.

COMPORTAMENTAL

Són aquelles que emmagatzemen informació del comportament dels usuaris obtinguda a través de l’observació continuada dels seus hàbits de navegació, cosa que permet desenvolupar un perfil específic per mostrar publicitat en funció del mateix.

Tècniques

Fundació Metropolitanhouse moove_gdpr_popup emmagatzemar les preferències de consentiment de galetes 1 Any
Fundació Metropolitanhouse pll_language emmagatzemar la configuració d’idioma. 1 Any

Personalització

Anàlisi

Publicitat/ Publicitat comportamental

Tècniques

Personalització

Anàlisi

Publicitat/ Publicitat comportamental

TRANSFERÈNCIES INTERNACIONALS

Tingueu en compte que, si accepteu les galetes de tercers, les heu d’eliminar des de les opcions del navegador o des del sistema ofert pel mateix tercer.

Per conèixer més informació sobre el tractament de dades personals, us recomanem visitar el nostre apartat “Política de Privacitat”.

Última actualització: 29 de febrer de 2024