Fundació Metropolitan House, membre de la Xarxa Barcelona + Sostenible de l’Ajuntament de Barcelona
La Fundació reforça el compromís amb la sostenibilitat ambiental, social i econòmica de Barcelona mitjançant la seva adhesió a aquesta iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Barcelona per contribuir a la sostenibilitat de la ciutat.
Fundació Metropolitan House ha formalitzat la seva adhesió a la Xarxa Barcelona + Sostenible, una iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Barcelona que agrupa organitzacions, empreses, entitats, centres educatius i ciutadania compromesos amb la sostenibilitat ambiental, social i econòmica de la ciutat.
Amb aquesta incorporació, la Fundació ha signat el Compromís Ciutadà per una Barcelona + Sostenible 2024-2034, un marc de treball col·laboratiu que promou accions i bones pràctiques vinculades als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), l’acció climàtica, la descarbonització, l’estalvi d’aigua, l’economia circular i la transformació social.
La Xarxa Barcelona + Sostenible té com a objectiu impulsar una ciutat més responsable, resilient i respectuosa amb el medi ambient, fomentant la col·laboració entre els diferents agents del territori i generant espais de participació, intercanvi d’experiències i suport mutu.
Amb la signatura del Compromís, Fundació Metropolitan House passa a formar part de l’espai de compromís “Ens connectem”, integrat per organitzacions que treballen activament per impulsar accions de millora de la sostenibilitat des del seu àmbit d’actuació, compartir coneixement i crear sinergies amb altres entitats compromeses.
Aquesta adhesió representa un nou pas en el compromís de la Fundació amb el desenvolupament d’iniciatives que contribueixin positivament al benestar social, la sostenibilitat i la millora de la qualitat de vida de les persones i de l’entorn urbà.

Logotip que identifica Fundació Metropolitan House com a membre de la Xarxa B+S

